Cura è Mantenimentu di l'orologio automaticu

Possede un grande orologio hè un successu.Eppuru, duvete piglià bè cura di ellu imparendu a cura curretta è e prucedure durante a pulizia per mantene a so cundizione robusta.

Dettagli

A cura di l'orologio automaticu hè impurtante per parechje ragioni è hè primurosu di i modi cumuni è senza fastidiu di piglià bè cura di un cronometru automaticu.Cum'è un entusiasta di l'orologio, ci hè bisognu di attentu à un costu di mantenimentu automaticu di l'orologio - chì esattamente paghete è quantu duvete pagà?

E risposte sò quì.Avè una lettura rapida di sta guida nantu à alcuni cunsiglii di mantenimentu automaticu di l'orologio per un orologio automaticu megliu è di longa durata.

CURA GENERALE (FACI È NON)
Questa hè a parte basica.Avete bisognu di avè una cunniscenza cumuna di ciò chì fà è micca quandu si pulisce è mantene e cundizioni di travagliu adattate di qualsiasi orologi automatici per donne o orologi automatici per l'omi.

Asciugà ogni notte
Questu hè un modu simplice per caccià a polvera è l'altru bruttu nantu à u quadrante, bracciale o cinturione di u watch.Eppuru, fà questu varieghja se l'orologio hè resistente à l'acqua o micca.

S'ellu hè un orologio chì ùn hè micca resistente à l'acqua, hè cunsigliatu di sguassate cù un pezzu di tela morbida è esse attenti à ùn appughjà troppu a faccia di l'orologio per prevene rotture accidentali.

Per d 'altra banda, s'ellu hè un cronometru impermeable, pulizziallu preparendu una mistura d'acqua è qualsiasi sapone suave, più un pezzu di tela o una spazzola di pulizia cù setole morbide.Pulite delicatamente l'orologio spazzolando u so bracciale è altre parti.Tuttavia, assicuratevi chì avete verificatu a so corona per esse in a so pusizione propria.Altrimenti, l'acqua pò infiltrassi in l'internu è causanu danni permanenti à l'orologio.

Infine, asciugate u vostru orologio è mantene in un locu sicuru.

Eliminate u vostru orologio prima di piglià una doccia
Comu praticatu da parechji dilettanti di l'orologio, hè cunsigliatu di ùn portà micca u vostru sguardu quandu pigliate una doccia.Ancu s'è vo avete un orologio resistente à l'acqua, certi braccialetti ùn anu micca a capacità di resiste à l'aria nè di resiste à a temperatura di l'acqua calda.

U calore face chì e guarnizioni si espansione à volte, cusì scioglie i sigilli chì impediscenu l'acqua di entre in l'internu di l'orologio.A maiò parte di u tempu, i danni ùn sò micca evidenti finu à chì avete principiatu à nutà formazioni di nebbia nantu à u so dial è / o altre malfunzioni nantu à e so operazioni.

Hè per quessa, idealmente, hè megliu ùn portà unu, salvu chì ùn vulete frequentemente avè u serviziu da un prufessiunale di l'orologio per assicurà chì hè in bona forma.

Mantene in una scatula (solu quandu hè necessariu)
A scatula di u vostru watch ùn hè micca solu per scopi di imballaggio.Bastamente hè una scatula di tesoru induve pudete guardà u vostru timepiece quandu ùn hè micca in usu.Allora, invece di avè pusatu à u fondu di u vostru cabinet, l'utilizate per u scopu chì hè destinatu.

pruduttu 11
pruduttu 14

Purtate lu
U vostru watch hè un accessori di ogni ghjornu.Hè pensatu per esse purtatu micca guardatu in una sicura.U vostru orologio da polsu automaticu ùn funziona micca bè se ùn l'avete micca utilizatu, postu chì si basa in l'energia chì pò accumulà mentre viaghja in u ghjornu.Cusì, purtendu ogni ghjornu mantene a ferita naturali.

Se pensate à sti cunsiglii generale, tuttu hè fattibile.Ùn avete micca veramente da spende tantu seguitu i cunsiglii dati.A più prubabile, avete solu bisognu di seguità per quessa.Tuttavia, se avete sempre dubbi, pudete sempre leghje u manuale di u vostru sguardu per istruzioni.

CURA PREVENTIVA E MANTENIMENTA
Ancu i cose vintage ponu durà longu, perchè micca u vostru?Da u principiu, duvete campà à crede chì u vostru sguardu invechjerà cun voi.Avè stu tipu di mentalità vi rende più inclinu à fà pratiche sane regularmente à u vostru orologio.

Una parte impurtante di qualsiasi guida di cunsiglii di mantenimentu automaticu di l'orologio hè a cura preventiva è u mantenimentu.Hè u mutivu core per chì a maiò parte di l'entusiasti di l'orologio finiscinu per avè i migliori anni cù i so cronometri.

Eccu più cunsiglii fantastichi per a cura di l'orologio per prevene u vostru orologio da qualsiasi dannu è per mantene in boni cundizioni per anni.

Mantene u vostru Watch Wound
Un orologio di longa durata hè un sguardu chì ùn manca mai di ferite.Se tenete un sguardu automaticu, duvete tene in mente chì ustu ogni ghjornu hè u megliu modu per ventu.Ricurdativi chì u vestitu hè cura.U vostru sguardu automaticu hà bisognu di più tempu nantu à u vostru polsu chè guardà in una scatula.

Ma chì si scurdate di purtalla è si ferma?U megliu da fà hè di ventu cù cura da sè stessu.Pudete fà questu in dui maneri: girate a corona s'ellu hè un sguardu à carica automatica, o scuzzulate delicatamente è portate l'orologio per un automaticu.

Se sceglite di ventu cù a corona, assicuratevi chì a corona hè in a pusizioni ghjusta è poi girallu per 20 o 30 spins.Ùn l'arrivate micca è fate una fermata se sentite resistenza mentre u girate per prevene a rottura accidentale di a molla principale.

Per d 'altra banda, s'ellu hè automaticu, cum'è l'orologio automaticu di u core apertu, pudete scuzzulate delicatamente uni pochi volte cù u so quadrante rivoltu finu à chì e mani cumincianu à muvimenti di novu.Inoltre, pudete portà direttamente è move u polsu dopu.Dopu chì e mani si movenu di novu, stabilisce l'ora è a data in cunseguenza.

Mai ferite à u polsu
Avanzate u vostru sguardu mentre hè nantu à u polsu hè una minaccia.Duvete praticà a bobina mentre hè in riposu nantu à a vostra manu.Questu hè per riduce a tensione chì pò dannà l'orologio.

Investite per a Best Quality Watch Winder
A menu chì ùn site veramente occupatu è avete assai orologi à ventu, avè un orologio winder ùn hè micca veramente necessariu.Tuttavia, se preferite avè unu, andate per ellu.Un caricatore di orologio diventa un costu di mantenimentu automaticu di l'orologio perchè duvete cumprà.

Watch winders pò varià da $ 50 à ancu $ 3,000 o più, secondu a marca è u numeru di orologi chì avete.Per quessa, ùn deve micca scuntate per sapè chì i cunniscenzi di orologi certificati anu winders in casa.

Fate u vostru Watch Service da un Prufessiunali
Ancu i famosi marchi di orologi in u mondu esigenu sempre chì i so patroni anu verificatu i so orologi da un espertu di orologi di tantu in tantu.Questu hè per prevene a proliferazione indesiderata di l'umidità da l'esternu chì pò dannà u vostru watch.

A parti di questu, questu hè un modu per sapè s'ellu alcune di e so parti o ingranaggi sò quasi usurati è anu da esse rimpiazzati.In questu modu, ùn affetterà micca u rendiment di u vostru watch.

Sicondu u tipu di orologio chì avete è u serviziu chì avete bisognu, a gamma di prezzu pò varià.Un serviziu di vigilanza automaticu cumpletu in questi ghjorni ùn hè micca veramente caru.

Dicenu chì s'è vo amate ciò chì fate, ùn avete mai stancu di fà ripetutamente.A cura di u vostru orologio è mantene e so cundizioni di travagliu perfetti sò ripetitivi è delicati.Eppuru, à a fine, avete capitu u puntu - un sguardu automaticu, ancu chjuca quant'ellu pare, hè sempre una macchina.Hè bisognu di cura è hà bisognu di voi.


Tempu di post: Apr-24-2023