Migliurate i vostri orologi cù un rivestimentu di carbone di diamante

AIERS assemble

U revestimentu di carbone di diamante (DLC) hè utilizzatu nantu à i migliori orologi, chì furnisce funzioni, durabilità è stile.Questa strata dura hè appiicata à traversu un prucessu di depositu di vapore chimicu fisicu o di plasma, chjamatu rispettivamente PVD è PE-CVD.Duranti u prucessu, molécule di diversi materiali sò vaporizzate è tornate à un solidu in una capa fina nantu à a superficia di ciò chì hè stata rivestita.U revestimentu DLC hè particularmente benefiziu in u revestimentu di l'orologi in quantu aumenta a durabilità, hè solu microns grossu, è hè efficace nantu à una varietà di materiali di orologio.

  • Durabilità simile à un diamante

A durabilità è a longevità di u revestimentu DLC cuntribuiscenu à a so popularità crescente cù i pruduttori di orologi.L'applicazione di sta capa fina aghjunghjendu durezza à tutta a superficia, prutegge e parti da i scratch è altre forme di usura.

  • Sliding Low-Friction

Siccomu l'orologi anu parti di precisione, hè impurtante per avè tutti i miccanismi funziunanti bè, è per avè a resistenza è l'attrito minimizzati.L'usu di DLC pò purtà à menu di terra è di polvere.

  • Compatibilità di u materiale di basa

Un altru benefiziu maiò di u revestimentu di carbone di diamante hè a so capacità di aderisce à una larga varietà di materiali è forme.Aduprendu u prucessu PE-CVD assicura chì u revestimentu DLC hè appiicatu uniformemente in i cumpunenti di l'orologio, dendu durabilità è un finitu lisu à e parti di fighjulà.

A cura di l'orologio automaticu hè impurtante per parechje ragioni è hè primurosu di i modi cumuni è senza fastidiu di piglià bè cura di un cronometru automaticu.Cum'è un entusiasta di l'orologio, ci hè bisognu di attentu à un costu di mantenimentu automaticu di l'orologio - chì esattamente paghete è quantu duvete pagà?

E risposte sò quì.Avè una lettura rapida di sta guida nantu à alcuni cunsiglii di mantenimentu automaticu di l'orologio per un orologio automaticu megliu è di longa durata.

Dicenu chì s'è vo amate ciò chì fate, ùn avete mai stancu di fà ripetutamente.A cura di u vostru orologio è mantene e so cundizioni di travagliu perfetti sò ripetitivi è delicati.Eppuru, à a fine, avete capitu u puntu - un sguardu automaticu, ancu chjuca quant'ellu pare, hè sempre una macchina.Hè bisognu di cura è hà bisognu di voi.


Tempu di post: Apr-24-2023