2023 OEM nova versione di orologio di subacquea cù super luminosa

Breve descrizione:

Applicazioni:

● L'orologio pò esse purtatu in una varietà di ambienti, cumprese l'escursionismo all'aperto, l'alpinismo in muntagna, a natazione, l'immersione è altri sport all'aperto.

●Questu hè un sguardu autumàticu, chì significa chì l'orologio hè feritu permanentemente quandu u porta, o pò esse feritu manualmente svitando a corona per esse rialzata manualmente in u sensu orariu senza avè da tirà a corona finu à a fine per stabilisce l'ora - senza batterie. .

● A nostra missione hè di rende l'orologi premium accessibile, accessibile è purtatu ogni ghjornu.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

wach_ico1

Descrizzione di i prudutti

              S150018G-8 Nome 2023 OEM nova versione di orologio di subacquea cù super luminosa
Taglia 40 * 48 mm
Casu Cassa in acciaio inox
Movt Miyota 9039 movt
Dial Quadrante d'indice luminoso persunalizatu cù Giappone / Svizzera
Vetru Zaffiro/cristalli minerali
cinturione Bracciale in acciaio inox (20 mm)
Impermeabile 20 ~ 30ATM

 

wach_ico1

Descrizzione di i prudutti

S150018G-1

Verde

S150018G-6

Aranciu

S150018G-5

Rossu

S150018G-3

Turchinu

wach_ico1

Profilu di a cumpagnia

pruduttu
pruduttu 3
pruduttu 1
pruduttu 2
wach_ico1

Prucessu di cuncepimentu OEM

pruduttu 4

1. Selezziunate a nostra fabbrica nantu à u casu per u disignu OEM.

2. Mandateci imaghjini simili cumpresi casu / dial / strap per u disignu OEM.

3. Solu mandateci a vostra idea di marca è u futuru stile di marca, a nostra operazione di marca Aiuta a squadra per u disignu OEM.

U disignu OEM veloce hè di 2 ore, per signu NDA u vostru disignu serà ben prutettu.

pruduttu 5
wach_ico1

Prucessu di fabricazione di mostra è ordine di massa

Quandu u disignu hè cunfirmatu, cuminciamu à fà tutti l'accessori.

IQC per tutti l'accessori.

Tutti i testi per i casi/dials/movt/plating.

Assemblage prufessiunale.

Test finale è QC prima di a spedizione.

product_img (3)
product_img (4)
product_img (2)
product_img (5)
product_img (1)
product_img (6)
pruduttu 11
pruduttu 14
pruduttu 13
pruduttu 12
pruduttu 15
wach_ico1

Diversi modi di imballaggio dispunibili

1.Normale per u nostru imballaggio standard, 200pcs / ctn, ctn size 42 * 39 * 33cm.

2.O aduprate scatula (carta / pelle / plastica), suggerimu un CTN GW micca più di 15KGS.

product_img (9)
wach_ico1

Mantenimentu di l'orologio meccanicu:

U mantenimentu di l'orologio meccanicu hè un aspettu impurtante di pussede è mantene questi timepieces.L'orologi meccanichi sò spessu delicati è cumplessi è necessitanu un mantenimentu regulare per assicurà a so longevità è u funziunamentu propiu.Unu di l'aspetti più critichi di mantene un orologio meccanicu hè u mantenimentu regulare di l'orologio.

Quandu mantene un orologio meccanicu, ci sò parechji fatturi impurtanti per cunsiderà.Prima di tuttu, mantene u vostru orologio pulitu è ​​​​senza di terra è di detriti chì ponu sguassate cù u tempu.A pulizia regulare aiuterà à prevene i prublemi cù u muvimentu di u vostru orologio, mantene u funziunamentu lisu è evità ogni prublema cù a precisione di u vostru orologio.

wach_ico1

I nostri servizii

I nostri servizii cumpleti rispondenu à i bisogni unichi di a vostra marca da l'iniziu à a fine.Basendu nantu à i nostri più di 15 anni di sperienza in i campi di cuncepimentu, R&D è ingegneria, simu abili à furnisce soluzioni efficaci ancu per e richieste più difficili.U nostru enfasi in a consegna rapida di cullezzione eccezziunale di orologi d'alta qualità mette in risaltu a nostra capacità di portà a vostra visione creativa.U nostru impegnu invariabile per a precisione è a satisfaczione di i clienti permea ogni tappa di i nostri servizii.

wach_ico1

I nostri servizii

occasione casuale

In occasioni casuali, pudete sperimentà cù stili è culori diffirenti più liberamente.Orologi simplici o minimalisti cù cinturini di pelle o di tela cumplementanu l'abitudine casuale.Pudete ancu cunghjuntà un sguardu cù un quadrante culurita o una cinturina per aghjunghje un toccu di culore à u vostru vestitu, ch'ella sia una T-shirt è jeans, o shorts è un tank top.

Affari / formale

L'occasioni d'affari / furmali ponu dumandà un aspettu più elegante è sofisticatu;dunque, un orologio di vestitu hè a scelta perfetta.Un orologio classicu di cinturini di pelle nera o marrone cù un casu d'argentu o d'oru hè una scumessa sicura.Stu tipu di sguardu hè perfettu per riunioni impurtanti, interviste di travagliu, o qualsiasi avvenimentu formale chì richiede di vestiti in modu adattatu.

wach_ico1

Cumu aduprà l'orologio automaticu

Mantenimentu:

Per mantene u vostru sguardu automaticu in funzione liscia, ci sò alcune attività di mantenimentu chì avete bisognu di fà di tantu in tantu.Prima, avete bisognu à esse servitu da un prufessiunale ogni trè à cinque anni.Questu implicarà a pulizia, l'oliatura è l'aghjustà u muvimentu di l'orologio per mantene u funziunamentu à u so megliu.

In più di u mantenimentu prufessiunale, duvete ancu pulisce u vostru watch regularmente.Pudete sguassate cù un pappu suave seccu ogni pochi ghjorni.Se u vostru sguardu hè particularmente bruttu o hà sudatu mentre u porta, pudete pulizziari più accuratamente cù un pannu umitu.

In cunclusioni:

U travagliu cù un sguardu automaticu pò esse scunfittu in prima, ma cù un pocu di pratica è un pocu di cura, hè faciule di mantene u vostru orologio funziona perfettamente per anni à vene.Dopu à i passi descritti in questu articulu, duvete esse capace di stallà è portà u vostru orologio cun fiducia.Ricurdatevi di u ventu à a manu quandu avete prima purtatu, purtalla regularmente per mantene u funziunamentu, è fate u serviziu da un prufessiunale ogni pochi anni per mantene in una cundizione di punta.

wach_ico1

Certificatu

cer (4)
cer (3)
cer (2)
cer (5)
cer (1)
cer (6)
wach_ico1

FAQ

1. Chì sò i vostri prezzi ?

I nostri prezzi sò sottumessi à cambià sicondu l'offerta è altri fattori di u mercatu.Vi manderemu una lista di prezzi aghjurnata dopu chì a vostra cumpagnia cuntattateci per più infurmazione.

2. Avete un MOQ?

Iè, avemu bisognu di tutti l'ordini internaziunali per avè una quantità minima d'ordine in corso.Sè vo circate di rivende ma in assai
quantità più chjuche, ricumandemu di verificà u nostru situ web.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi