2023 OEM novu orologio automaticu sportivu in fibra di carbone MW1054G-2

Breve descrizione:

Applicazioni:

● L'orologio pò esse purtatu in una varietà di ambienti, cumprese l'escursionismo all'aperto, l'alpinismo in muntagna, a natazione, l'immersione è altri sport all'aperto.

●Questu hè un sguardu autumàticu, chì significa chì l'orologio hè feritu permanentemente quandu u porta, o pò esse feritu manualmente svitando a corona per esse rialzata manualmente in u sensu orariu senza avè da tirà a corona finu à a fine per stabilisce l'ora - senza batterie. .

● A nostra missione hè di rende l'orologi premium accessibile, accessibile è purtatu ogni ghjornu.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

wach_ico1

Descrizzione di i prudutti

              svaba (2) Nome 2023 OEM novu orologio automaticu sportivu in fibra di carbone MW1054G-2
Taglia 44 * 54 mm
Casu Cassa in acciaio inox / aluminium
Movt Miyota automatica 82S7
Dial Quadrante d'indice luminoso persunalizatu cù Giappone / Svizzera
Vetru Zaffiro/cristalli minerali
cinturione Cinturino in gomma fluorurata (22,5 mm)
Impermeabile 5-10ATM

 

wach_ico1

Descrizzione di i prudutti

svaba (2)

Verde

svaba (4)

Aranciu

svaba (5)

Rossu

svaba (1)

Turchinu

wach_ico1

Profilu di a cumpagnia

pruduttu
pruduttu 3
pruduttu 1
pruduttu 2
wach_ico1

Prucessu di cuncepimentu OEM

pruduttu 4

1. Selezziunate a nostra fabbrica nantu à u casu per u disignu OEM.

2. Mandateci imaghjini simili cumpresi casu / dial / strap per u disignu OEM.

3. Solu mandateci a vostra idea di marca è u futuru stile di marca, a nostra operazione di marca Aiuta a squadra per u disignu OEM.

U disignu OEM veloce hè di 2 ore, per signu NDA u vostru disignu serà ben prutettu.

pruduttu 5
wach_ico1

Prucessu di fabricazione di mostra è ordine di massa

Quandu u disignu hè cunfirmatu, cuminciamu à fà tutti l'accessori.

IQC per tutti l'accessori.

Tutti i testi per i casi/dials/movt/plating.

Assemblage prufessiunale.

Test finale è QC prima di a spedizione.

product_img (3)
product_img (4)
product_img (2)
product_img (5)
product_img (1)
product_img (6)
pruduttu 11
pruduttu 14
pruduttu 13
pruduttu 12
pruduttu 15
wach_ico1

Diversi modi di imballaggio dispunibili

1.Normale per u nostru imballaggio standard, 200pcs / ctn, ctn size 42 * 39 * 33cm.

2.O aduprate scatula (carta / pelle / plastica), suggerimu un CTN GW micca più di 15KGS.

product_img (9)
wach_ico1

Sceglie un Watch

Fighjate à e caratteristiche

L'orologi automatichi anu una gamma di funzioni, da cronografi à fasi di luna à indicatori di riserva di energia.Cunsiderate e funzioni chì avete bisognu è sceglite un orologio chì risponde à i vostri bisogni.

Sceglite a marca ghjusta

Infine, sceglite una marca di orologi ben cunnisciuta cunnisciuta per a so qualità è l'artigianalità.Marchi cum'è Rolex, Omega è TAG Heuer sò cunnisciuti per i so orologi automatichi, mentre chì altri cum'è Seiko è Citizen offrenu orologi di qualità à prezzi più accessibili.

In cunclusioni, quandu sceglite un orologio automaticu, cunzidira u vostru budgetu, stile, muvimentu, dimensione, caratteristiche è marca.Cù questi fattori in mente, pudete sceglie un orologio automaticu chì si adatta à i vostri bisogni è migliurà u vostru stile persunale.

wach_ico1

Cumu aduprà un orologio meccanicu

A prossima cosa da cunsiderà hè a marca.Ci sò parechje marche d'alta qualità di orologi meccanichi, ma a so reputazione è i prezzi sò irregolari.Alcune marche populari include Rolex, Omega è Patek Philippe.Questi marchi sò cunnisciuti per a fabricazione di timepieces d'alta qualità chì sò precisi è affidabili.

U materiale utilizatu per fà u watch hè ancu impurtante.L'orologi ponu esse fatti da una varietà di materiali, cumprese l'acciaio inox, l'oru è a pelle.U materiale chì usa un orologio affetta a so durabilità è l'apparenza.

wach_ico1

Chì orologio portà in diverse occasioni

Portà un sguardu hè più cà solu dì l'ora;hè una dichjarazione di moda chì palesa u stilu è a personalità di una persona.Sceglie u sguardu ghjustu per diverse occasioni pò esse un compitu ardu, ma ùn deve micca esse.In questu articulu, discuteremu di quali tippi di orologi à portà in diverse occasioni.

occasione casuale

In occasioni casuali, pudete sperimentà cù stili è culori diffirenti più liberamente.Orologi simplici o minimalisti cù cinturini di pelle o di tela cumplementanu l'abitudine casuale.Pudete ancu cunghjuntà un sguardu cù un quadrante culurita o una cinturina per aghjunghje un toccu di culore à u vostru vestitu, ch'ella sia una T-shirt è jeans, o shorts è un tank top.

Affari / formale

L'occasioni d'affari / furmali ponu dumandà un aspettu più elegante è sofisticatu;dunque, un orologio di vestitu hè a scelta perfetta.Un orologio classicu di cinturini di pelle nera o marrone cù un casu d'argentu o d'oru hè una scumessa sicura.Stu tipu di sguardu hè perfettu per riunioni impurtanti, interviste di travagliu, o qualsiasi avvenimentu formale chì richiede di vestiti in modu adattatu.

wach_ico1

Fighjate automaticamente cumu aghjustà u ghjornu è a settimana

A funzione Adjust Day hè assai simile à a funzione Adjust Date.A corona chì cuntrola u ghjornu hè marcatu cù "ghjornu" o "D" nantu à u dial o manuale.Tira a corona à un secondu clicu è pudete stabilisce u ghjornu di a settimana.Simile à l'aghjustà a funzione di data, gira a corona in senso antiorario finu à chì u ghjornu currettu di a settimana hè ghjuntu.Una volta stabilita, spinghje a corona in u locu.

Hè impurtante à nutà chì certi orologi automatichi anu meccanismi di regulazione di data è ghjornu diffirenti.Certi orologi anu una funzione di cunfigurazione rapida chì permette di aghjustà a data più facilmente.Per utilizà a funzione di setup rapidu, tira a corona per prima cliccà, poi gira in u sensu orariu finu à i cambiamenti di data.Sta funziunalità vi permette di saltà i ghjorni senza avè da aghjustà manualmente e date trà.In cuntrastu, certi orologi automatichi richiedenu à l'utilizatori di turnà a mane di l'ora à mezzanotte per aghjustà a data.Questu hè per prevene danni à u mecanismu di a data è per assicurà l'allineamentu precisu di u ghjornu è a data.

In tuttu, aghjustà a data è u ghjornu di a settimana nantu à un sguardu automaticu pò sembrà un compitu ardu, ma diventa simplice quandu seguite sti passi simplici.Una volta chì avete maestratu l'arti di aghjustà queste funzioni, u vostru sguardu automaticu funziona perfettamente è vi divertirete più cù u vostru cronometru.Aduprate prudenza quandu aghjustate a funzione di un orologio automaticu, è leghjite u manuale di u fabricatore o a guida di l'esperti di l'orologio per guidà in casu di dubbitu.

wach_ico1

Certificatu

cer (4)
cer (3)
cer (2)
cer (5)
cer (1)
cer (6)
wach_ico1

FAQ

1. Chì sò i vostri prezzi ?

I nostri prezzi sò sottumessi à cambià sicondu l'offerta è altri fattori di u mercatu.Vi manderemu una lista di prezzi aghjurnata dopu chì a vostra cumpagnia cuntattateci per più infurmazione.

2. Avete un MOQ?

Iè, avemu bisognu di tutti l'ordini internaziunali per avè una quantità minima d'ordine in corso.Sè vo circate di rivende ma in assai
quantità più chjuche, ricumandemu di verificà u nostru situ web.

3. Pudete furnisce i ducumenti pertinenti?

Iè, pudemu furnisce a maiò parte di a documentazione cumpresi i Certificati di Analisi / Conformità;Assicuranza;Origine, è altri documenti d'esportazione induve necessariu.

4. Chì ci hè u tempu d'azzione ?

Per i campioni, u tempu d'azzione hè di circa 20-30 ghjorni.
Per a pruduzzione in massa, u tempu di consegna hè di 50-60 ghjorni
Ghjorni dopu avè ricevutu u pagamentu di accontu.I tempi di piombu diventanu efficace quandu
(1) avemu ricevutu u vostru accontu, è (2) avemu a vostra appruvazioni finali per i vostri prudutti.
Se i nostri tempi di consegna ùn funzionanu micca cù a vostra scadenza, andate sopra i vostri bisogni cù a vostra vendita.In tutti i casi avemu da pruvà
accoglie i vostri bisogni.In a maiò parte di i casi, pudemu fà cusì.

5. Qualessu tipu di metudi di pagamentu accettate?

Pudete fà u pagamentu à u nostru contu bancariu, Western Union.
50% accontu in anticipu, 50% saldo contr'à a copia di B/L.

6. Chì hè a guaranzia di u produttu ?

Garanziamu i nostri materiali è u travagliu.U nostru impegnu hè di a vostra satisfaczione cù i nostri prudutti.In guaranzia o micca, hè a cultura di a nostra cumpagnia per affruntà è risolve tutti i prublemi di i clienti à a satisfaczione di tutti.

7.How circa u costu di spedizione?

U costu di spedizione dipende da a manera chì sceglite per uttene a merchenzie.Express hè di solitu u modu più veloce, ma ancu più caru.
U trasportu marittimu hè a megliu suluzione per grandi quantità.Esattamente i tassi di trasportu pudemu dà solu se sapemu i dettagli di quantità, pesu è modu.Per piacè cuntattateci per più infurmazione.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi