2023 OEM novu orologio automaticu Tonneau sport MW1030G-2

Breve descrizione:

Applicazioni:

● L'orologio pò esse purtatu in una varietà di ambienti, cumprese l'escursionismo all'aperto, l'alpinismo in muntagna, a natazione, l'immersione è altri sport all'aperto.

●Questu hè un sguardu autumàticu, chì significa chì l'orologio hè feritu permanentemente quandu u porta, o pò esse feritu manualmente svitando a corona per esse rialzata manualmente in u sensu orariu senza avè da tirà a corona finu à a fine per stabilisce l'ora - senza batterie. .

● A nostra missione hè di rende l'orologi premium accessibile, accessibile è purtatu ogni ghjornu.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

wach_ico1

Descrizzione di i prudutti

              vaa (3) Nome 2023 OEM novu orologio automaticu in ceramica MW1002G-2
Taglia 45,4 * 53 mm
Casu Cassa in acciaio inox / aluminium
Movt Movimentu automaticu M2771B
Dial Quadrante d'indice luminoso persunalizatu cù Giappone / Svizzera
Vetru Zaffiro/cristalli minerali
cinturione Cinturino in gomma fluorurata (22,5 mm)
Impermeabile 5-10ATM

 

wach_ico1

Descrizzione di i prudutti

vaa (3)

Verde

vaa (2)

Aranciu

vaa (4)

Rossu

vabba (6)

Turchinu

wach_ico1

Profilu di a cumpagnia

SHENZHEN AIERS WATCH CO., LTD hà iniziatu cum'è fabricatore di orologi dapoi u 2005, specializatu in u disignu, a ricerca, a fabricazione è a vendita di orologi.
A fabbrica di orologi Aiers hè ancu fabricatore è esportatore prufessiunale à grande scala chì hà fattu casi è pezzi per i marchi svizzeri à u principiu.
Per espansione l'affari, avemu custruitu a nostra filiale in particulare per persunalizà orologi pieni di alta qualità per e marche.
Avemu più di 200 impiegati in u prucessu di produzzione.Dotatu di più di 50 set di macchine di taglio CNC, 6 set di macchine NC, chì ponu aiutà à assicurà orologi di qualità per i clienti è tempi di consegna veloce.
Cù l'ingegnere hà più di 20 anni di sperienza in u disignu di l'orologio è l'artisgianu di l'orologio per più di 30 anni di sperienza in l'assemblea, chì ci ponu aiutà à furnisce ogni tipu di orologi per i diversi bisogni di i clienti.
Pudemu aiutà à risolve tutti i prublemi da u disignu è a produzzione di l'orologio cù a nostra cunniscenza prufessiunale è e cumpetenze nantu à l'orologi.
Produce principalmente alta qualità cù materiale in acciaio inox / bronzu / titaniu / fibra di carbonu / Damascu / zaffiro / oru 18K pò esse prucessa da CNC è Molding.
U sistema QC cumpletu quì basatu annantu à u nostru standard di qualità svizzera pò assicurà a qualità stabile è a tolleranza di a tecnulugia raghjone.I disinni persunalizati è i sicreti di l'affari seranu prutetti tuttu u tempu.

pruduttu
pruduttu 3
pruduttu 1
pruduttu 2
wach_ico1

Prucessu di cuncepimentu OEM

pruduttu 4

1. Selezziunate a nostra fabbrica nantu à u casu per u disignu OEM.

2. Mandateci imaghjini simili cumpresi casu / dial / strap per u disignu OEM.

3. Solu mandateci a vostra idea di marca è u futuru stile di marca, a nostra operazione di marca Aiuta a squadra per u disignu OEM.

U disignu OEM veloce hè di 2 ore, per signu NDA u vostru disignu serà ben prutettu.

pruduttu 5
wach_ico1

Prucessu di fabricazione di mostra è ordine di massa

Quandu u disignu hè cunfirmatu, cuminciamu à fà tutti l'accessori.

IQC per tutti l'accessori.

Tutti i testi per i casi/dials/movt/plating.

Assemblage prufessiunale.

Test finale è QC prima di a spedizione.

product_img (3)
product_img (4)
product_img (2)
product_img (5)
product_img (1)
product_img (6)
pruduttu 11
pruduttu 14
pruduttu 13
pruduttu 12
pruduttu 15
wach_ico1

Diversi modi di imballaggio dispunibili

1.Normale per u nostru imballaggio standard, 200pcs / ctn, ctn size 42 * 39 * 33cm.

2.O aduprate scatula (carta / pelle / plastica), suggerimu un CTN GW micca più di 15KGS.

product_img (9)
wach_ico1

Vantaghji è caratteristiche:

L'orologi automatichi sò una scelta populari per l'amatori di l'orologio è quelli chì apprezzanu l'arti di cronometra.Cunnisciuti per a so meccanica cumplessa è e so storie affascinanti, l'orologi automatichi offrenu un inseme unicu di vantaghji è caratteristiche chì li distinguenu da altri timepieces.

Unu di i vantaghji principali di un sguardu automaticu hè u so meccanismo di carica automatica.A cuntrariu di l'orologi tradiziunali, chì anu da esse ferita a manu, l'orologi automatichi utilizanu u muvimentu naturali di u polsu di u portatore per mantene l'orologio in funzione.Questu significa chì ùn ci hè micca bisognu di batterie o di carica manuale, rendendu u mantenimentu di l'orologio automaticu più faciule è più còmode.

 

wach_ico1

Diversi modi di imballaggio dispunibili

1.Normale per u nostru imballaggio standard, 200pcs / ctn, ctn size 42 * 39 * 33cm.

wach_ico1

Precauzioni per l'usu di l'orologio meccanicu

U mantenimentu regulare di u vostru orologio meccanicu hè ancu impurtante per u so funziunamentu propiu è a longevità.Hè ricumandemu chì serve u vostru orologio ogni trè à cinque anni per assicurà chì tutte e so parti sò pulite, lubricate è in bon ordine.Durante u serviziu, l'orologeria verificarà ancu per ogni usura o prublemi potenziali chì ponu esse in u futuru in modu chì ponu esse indirizzati è ogni dannu evitatu.

Hè cunsigliatu ancu di almacenà u vostru orologio meccanicu in un casu o casu adattatu, luntanu da l'umidità è a polvera chì ponu dannà u muvimentu di l'orologio.Hè impurtante ancu di ùn mai espose u vostru sguardu à l'acqua, salvu chì ùn hè specificamente pensatu per esse resistente à l'acqua.

wach_ico1

Fighjate automaticamente cumu aghjustà a velocità

Se u vostru sguardu hè troppu tempu, avete bisognu di rallentà a so frequenza d'oscillazione.Per d 'altra banda, se l'orologio hè imprecisu, a frequenza di oscillazione deve esse aumentata.A rota di equilibriu hè rispunsevule per a rata di oscillazione di u watch.

Per aghjustà a velocità di u vostru sguardu, avete bisognu di utilizà u regulatore di rota di equilibriu di u watch.Le régulateur contrôle la vitesse à laquelle l'équilibre oscille en déplaçant l'axe d'index plus près ou plus loin de l'équilibre.Avete bisognu di un strumentu specializatu per fà questi aghjustamenti.

Quandu fate questi aghjustamenti, assicuratevi di fà cambiamenti minori à u regulatore.Se fate cambiamenti maiò, pudete finisce per dannà u vostru watch.Una regula generale hè di aghjustà micca più di un millimetru o dui à u mumentu finu à chì a velocità desiderata hè ottenuta.

Deve esse nutatu chì l'aghjustà a velocità di un orologio automaticu ùn hè micca un prucessu una volta per tutte.A velocità di un sguardu pò cambià cù u tempu per causa di fatturi cum'è cambiamenti di temperatura, scossa o vibrazione, o usura di i cumpunenti di l'orologio.Dunque, hè megliu cuntrollà regularmente a vitezza di u vostru sguardu è fà qualsiasi aghjustamenti necessarii per assicurà un rendiment ottimali.

wach_ico1

Certificatu

cer (4)
cer (3)
cer (2)
cer (5)
cer (1)
cer (6)

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi