2023 OEM nova dama moda orologio di quartz full stone MW1045L-2

Breve descrizione:

Applicazioni:

● L'orologio pò esse purtatu in una varietà di paràmetri, cumprese u salottu, a camera, a cucina, l'uffiziu, u studiu, u garage, a sala di riunioni, l'aula, a chjesa è altri lochi.

●Questu hè un sguardu autumàticu, chì significa chì l'orologio hè feritu permanentemente quandu u porta, o pò esse feritu manualmente svitando a corona per esse rialzata manualmente in u sensu orariu senza avè da tirà a corona finu à a fine per stabilisce l'ora - senza batterie. .

● A nostra missione hè di rende l'orologi premium accessibile, accessibile è purtatu ogni ghjornu.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

wach_ico1

Descrizzione di i prudutti

              VAVAV (3) Nome 2023 OEM nova dama moda orologio di quartz full stone MW1045L-2
Taglia 34 mm
Casu Cassa in acciaio inox
Movt Swiss ronda quartz 708
Dial Quadrante in pietra arenaria d'oru persunalizata cù indice di strass
Vetru Zaffiro/cristalli minerali
cinturione Cinturino in seta di alta qualità (16 mm)
Impermeabile 5-10ATM

 

wach_ico1

Descrizzione di i prudutti

VAVAV (4)

Verde

VAVAV (2)

Aranciu

VAVAV (5)

Rossu

VAVAV (1)

Turchinu

wach_ico1

Profilu di a cumpagnia

SHENZHEN AIERS WATCH CO., LTD hà iniziatu cum'è fabricatore di orologi dapoi u 2005, specializatu in u disignu, a ricerca, a fabricazione è a vendita di orologi.
A fabbrica di orologi Aiers hè ancu fabricatore è esportatore prufessiunale à grande scala chì hà fattu casi è pezzi per i marchi svizzeri à u principiu.
Per espansione l'affari, avemu custruitu a nostra filiale in particulare per persunalizà orologi pieni di alta qualità per e marche.
Avemu più di 200 impiegati in u prucessu di produzzione.Dotatu di più di 50 set di macchine di taglio CNC, 6 set di macchine NC, chì ponu aiutà à assicurà orologi di qualità per i clienti è tempi di consegna veloce.
Cù l'ingegnere hà più di 20 anni di sperienza in u disignu di l'orologio è l'artisgianu di l'orologio per più di 30 anni di sperienza in l'assemblea, chì ci ponu aiutà à furnisce ogni tipu di orologi per i diversi bisogni di i clienti.
Pudemu aiutà à risolve tutti i prublemi da u disignu è a produzzione di l'orologio cù a nostra cunniscenza prufessiunale è e cumpetenze nantu à l'orologi.
Produce principalmente alta qualità cù materiale in acciaio inox / bronzu / titaniu / fibra di carbonu / Damascu / zaffiro / oru 18K pò esse prucessa da CNC è Molding.
U sistema QC cumpletu quì basatu annantu à u nostru standard di qualità svizzera pò assicurà a qualità stabile è a tolleranza di a tecnulugia raghjone.I disinni persunalizati è i sicreti di l'affari seranu prutetti tuttu u tempu.

pruduttu
pruduttu 3
pruduttu 1
pruduttu 2
wach_ico1

Prucessu di cuncepimentu OEM

pruduttu 4

1. Selezziunate a nostra fabbrica nantu à u casu per u disignu OEM.

2. Mandateci imaghjini simili cumpresi casu / dial / strap per u disignu OEM.

3. Solu mandateci a vostra idea di marca è u futuru stile di marca, a nostra operazione di marca Aiuta a squadra per u disignu OEM.

U disignu OEM veloce hè di 2 ore, per signu NDA u vostru disignu serà ben prutettu.

pruduttu 5
wach_ico1

Prucessu di fabricazione di mostra è ordine di massa

Quandu u disignu hè cunfirmatu, cuminciamu à fà tutti l'accessori.

IQC per tutti l'accessori.

Tutti i testi per i casi/dials/movt/plating.

Assemblage prufessiunale.

Test finale è QC prima di a spedizione.

product_img (3)
product_img (4)
product_img (2)
product_img (5)
product_img (1)
product_img (6)
pruduttu 11
pruduttu 14
pruduttu 13
pruduttu 12
pruduttu 15
wach_ico1

Diversi modi di imballaggio dispunibili

1.Normale per u nostru imballaggio standard, 200pcs / ctn, ctn size 42 * 39 * 33cm.

2.O aduprate scatula (carta / pelle / plastica), suggerimu un CTN GW micca più di 15KGS.

product_img (9)
wach_ico1

Mantenimentu è Mantenimentu

Artigianalità squisita: L'orologi meccanici sò ammirati per i so disinni intricati è dettagliati chì dimustranu un'artigianalità superiore.Sò spessu adornati cù metalli preziosi, quadranti intricati, incisioni è caratteristiche uniche, facenu veri opere d'arti.

Self-winding: Una caratteristica unica di l'orologi meccanichi hè chì sò auto-winding.U muvimentu di u purtatore ventu naturalmente l'orologio, eliminendu a necessità di ventu manualmente l'orologio o rimpiazzà a bateria.

Bellezza classica: L'orologi meccanichi anu un aspettu classicu è sensu chì ùn passa mai di moda.Sò eleganti, sofisticati è evocanu un sensu di tradizione è storia.Sò perfetti per occasioni formali, riunioni d'affari, o ancu surtiti casuali.

wach_ico1

Certificatu

cer (4)
cer (3)
cer (2)
cer (5)
cer (1)
cer (6)
wach_ico1

FAQ

1. Chì sò i vostri prezzi ?

I nostri prezzi sò sottumessi à cambià sicondu l'offerta è altri fattori di u mercatu.Vi manderemu una lista di prezzi aghjurnata dopu chì a vostra cumpagnia cuntattateci per più infurmazione.

2. Qualessu tipu di metudi di pagamentu accettate?

Pudete fà u pagamentu à u nostru contu bancariu, Western Union.
50% accontu in anticipu, 50% saldo contr'à a copia di B/L.

3. Chì hè a guaranzia di u produttu ?

Garanziamu i nostri materiali è u travagliu.U nostru impegnu hè di a vostra satisfaczione cù i nostri prudutti.In guaranzia o micca, hè a cultura di a nostra cumpagnia per affruntà è risolve tutti i prublemi di i clienti à a satisfaczione di tutti.

4. Cumu circa u costu di spedizione?

U costu di spedizione dipende da a manera chì sceglite per uttene a merchenzie.Express hè di solitu u modu più veloce, ma ancu più caru.
U trasportu marittimu hè a megliu suluzione per grandi quantità.Esattamente i tassi di trasportu pudemu dà solu se sapemu i dettagli di quantità, pesu è modu.Per piacè cuntattateci per più infurmazione.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi